3 April 2011

~Abg, saya rindu awak~

2 April 2011 ~ Ahad
12.00 pm

Abang, sangat sekejap dapat melepaskan rindu pada abang..lom abes lagi nak luah perasaan...lom puas pinjam bahu abang..lom puas mentap mata abang...sekejap saje abang di lepaskan keluar tp sy bersyukur sbb sy antara insan terpilih dapat bersama abg dalam tempoh singkat berbanding sahabat abg yg lain yg xdapat balik kan??

saya sian tgk abang, kurus je..gelap tak payah cakap lah..xlama lagi da nak start kelas undang-undang kan? mesti lagi penat sbb nak kena mikir n hafal kan?? samalah kita abang..saya pun xtahan dgn stress yang saya alami ni..saya xnak sampai tahap saya kena jumpa Encik Kaunselor lak..cukuplah abang aje yang jadi kaunselor saya..saya hanya perlu abang di sisi saya dalam mengharungi perjalanan hidup ni..

kita sama-sama doakan mak sihat yer..Abang pun xsusah hati berada kat sana..Mak tu rindu pada anak2x sbb tu dia cepat lemah bila jadik camni..saya pun pas balik dr kampung dan pas pd kejadian hari tu, saya pun kurang sihat...saya nak sangat abang ada di sisi saya rite now..saya da xsanggup asenya nak berpisah dengan abang sbb orang xkan faham bila hidop berjauhan dengan Insan yang di sayangi..orang yg xrasa mmg xfaham !!!

saya sayang dan rindu awak la Encik Suami !!!


Konstabel 181593


Mustazar Abdullah



I love u so much Abang



Ase xmau berpisah lagi dengan abang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini