27 April 2011

~miss him so MUCH !!!~

27/04/2011
01.45pm

Melayan lagu Sedetik Lebih dendangan abgLong saya, Anuar Zain buat saya terRindu pada Encik Suami yang di sayangi..lagu ni lagu feveret Encik Suami..Beliau sangat suka nyanyikan lagu ni utk Puan Isteri (aku lah)..aku tetiba terBuka album sal myHubby nih..meh nak shared sesikit gambar wat tatapan umum..Hensem x?? hahahahahaha...


gambar ni masa Encik Suami nak gerak g kerja..Bulan Puasa !!


Masa menjadi penganggur terhormat di Kg..


Muka yang meluruhkan jantungku !! My Shah Rukh Khan !! (sama x?)


My Encik Suami & kembarnye !! Encik Abg Ipar (pa)


Gambar ni di ambil depan umah sewa..beliau MMS kat Puan Isteri (masa ni aku bukan isteri lagi)


Gambar kunun nak tayang rambut yang baru di potong !!


Ni gambar rambut baru potong gak!! (aku yg suh potong pendek gini) baru hensem!!


I L.O.V.E U


miss u


erk, nape dia pakai baju pink? sbb aku minat pink so dia cuba memenuhi permintaan aku nak tgk dia pakai baju PINK !!


Masa ni dia nak tayang muka dia da kurang jerawat (konon)


Fun Fair di Klang


Wif Kembarnya again!!

hahahahahahaha...cukup lah dulu..saje je boring2x tgk sorang gambar ni so aku ajaklah korang tgk sekali !! enjoy !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini