11 April 2011

~Hati ini ingin berbicara~

11 April 2011 - Isnin
Mode : Not Intrested...

Salam semua sahabat.. hari ini hari pertama aku mula bekerja utk minggu ke dua bulan April setelah bercuti selama 4 hari dari belenggu kerja..Alangkah nikmat hidup aku dapat rasai selama 4 hari aku tidak terjebak dengan dunia kerja..sangat NIKMAT..Terima Kasih Ya Allah kerana memberi aku satu nikmat utk mendekatkan diri denganMu dengan lebih lama..Terima Kasih..

Permulaan aku untuk pagi ini tidak memberi aku 1001 nikmat seorang pekerja yang sangat gembira dengan dunia pekerjaan yg di pilih..bukan aku tidak redha dengan bidang tugas yang aku miliki dan di pertanggungjawabkan ini namun ada kalanya aku merasakan DUNIA ini tidak adil juga buat aku kerana menghukum aku utk aku lalui semua ni tanpa Encik Suami di sisi, dengan keluarga yang jauh dari mata namun dekat di hati, yang tinggal hanya sahabat handai yang sangat mengenali dan memahami diri ini..

Ya BENAR, aku amat tertekan dengan setiap apa yang aku lalui sekarang..aku tidak lagi ceria seperti hari-hari yang aku lalui sebelum ini..Ya, aku sangat terasa yang diri aku ini amat TIDAK BERGUNA di mata sang dia yang selama ini mungkin mengganggap aku sebagai seorang yang tidak pandai dalam membuat kerja mahupun tidak pandai berfikiran kreatif..Ya Allah, aku mmg begini..bukan tidak pandai cuma agak LEMBAB !! aku akan bertambah LEMBAB bila di kondem dan..apa yang aku dengar bukan dari mulut Sang dia namun  dari mulut orang lain..Ya Allah, sungguh berat dugaan yang di beri kepada aku insan yang sangat lemah ini..aku hanya ingin lebih dekat dengan Mu..betul kata org, utk buat sesuatu yg dekat dengan Allah mmg besar dugaan nya..

kalau aku mitak tukar agak2x LULUS x?

1 ulasan:

  1. sabar lah..Allah x kan uji kita kalau kita tak mampu..ujian Allah tu sesuai dgn kemampuan kita..dan bila Allah uji kita, maknanya Allah sygkan kita..

    BalasPadam

Komen sana Komen sini