25 April 2011

~Kenangan Terindah Antara Aku Dan Dia~

25/04/2011
10.30 am

tetiba teringat ceritera antara aku dan dia...
macam kenangan AFnil plak yer..
saje nak kasi u olls nengok beberapa gmbar aku dan dia yang akan menjadi satu kenangan yang amat bermakna !! hehehehehe...my hubby so sweet..sangat sweet la u ni...

Pulanglah sebelum aku Runaway
Aku menanti kamu Everyday
Aku Menunggu dari Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Oh Encik Suami !!

lets see it


Genting Highlands


Ni kat Bentong


Tasik Biru, Rawang


Jaya Jusco, Bukit Tinggi


Padang @ Dataran, Shah Alam


Putrajaya


Farewell PM Zaiton, Intekma


Textile Walk, Nilai 3


Marry Brown, Nilai 3


Marry Brown, Nilai 3



Marry Brown, Nilai 3


Marry Brown, Nilai 3


Genting Highlands


dalam bas yang cantek di Terengganu


dalam bas lagi


Dalam Bas lagik


di Taman Tamadun Islam, Terengganu


Taman Tamadun Islam


Genting Highlands


Genting Highlands


itu je dulu kot !!! harap suke....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini