21 April 2011

~Semangat Yang baru~

21 April 2011
01.45 PM
Lunch Hour
@ Meja pejabat ku yang serabai !!

Telah menukar lagu tema blog ( itu 1st step)
kunun nak nunjuk aku ni da siuman kembali !! hahahahaha..sebelum ni bukan xsiuman cuma kurang skit jer !! hahahahaha..best lak aku dengar lagu ni..MP3 Dancers aku pun kan main lagi berjuget tanpa penat lelah !!Sampai aku pun ikot henjut2x kepala !!kehkeh !!

umm, xnak celoteh pe sangat just nak story skit sal hari ni dan hari-hari akan mendatang InsyaAllah..Aku mula dengan hari yang penuh hikmah ni dengan 1001 perasaan serta semangat baru..aku da tanak sesedey (walaupun Encik Suami masih tidak berpeluang nak kol aku)sedey gak tp wat dek je..aku nak jadi insan setabah yg boleh..ngef3x..ada famili serta kengkawan yg sentiasa menyokong aku buat aku rasa aku tidak keseorangan..aku juga bersyukur di kurniakan keluarga Mentua serta ipai duai yg baik-baik belaka..Thanx sangat..

tetiba teringat lat mak di kampung..sihatkah dia? sihat (aku da kol da) hehehehee...seronot dengar dia gelak !! lama da Kak Chik x dengar suara Mak gelak..sukesuke ;) tetiba nama Kak Chik terkeluar..hehehehe..jap la..nak solat Zuhur dulu !! nnti aku celoteh agi di Episod 2

cao Bedah !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini