20 April 2011

~Sedetik Lebih (2)~

verse 2
20 April 2011
Meja Ala2 Jepun depan TV
sambil Omei teman dgn garu2 badannya..(hish)

Buletin Utama..TV3..cerita semakin boring utk aku ikuti..xabes2x ngn politik yg ntah pape tu..seyh..esok aku akan mula kerja semula pas seharian MC..demam der..demam rindu neyh !! hahahahaha..akucuba mulakan semangat baru..kerana aku yakin aku mampu..aku xnak da susahkan kawan-kawan aku..merisaukan suami aku..pape pun aku agak frust kerana percubaan projek infrastruktur kami gagal lagi..aku masih negatif !!

Belum rezeki lagi..sabarlah Fadiah !! sepanjang cuti..main-main dengan Omei..tgk citer zaman dahulu kala..Child's Play..ingat x lagi ngn Anak patong nama Chucky? sape yg membesar dengan sihat bersama aku tahu lah sal cite ni..ce cite..ce cite..xmau lah cite..search je lam Youtube..mesti ada sesikit citer tu !!

Esok hari khamis suda..umm, lusa jumaat..tulat da cuti balik...owh..harap ada berita dari Encik Suami..masakan weekend pun xleh kol Puan Isteri ni..jangan lah gitu Encik Polis..sian aku derita merindu tau !!cian lah kiter...Omei, nape tgk mummy cenggitu (omei memerhati aku taip keyboard neyh)..jeles la tu..hehehe

owh, mummy lupa la..blackwood omei da nak abes..t lau Uncle Lan free mummy kuar g beli ngn dia ye..bersabarlah sayang !!huhuhuhu...gaji lom masuk lah..makanan kau tu lagik mahal dr beras mummy mam tau !! hish2x..

xtahu nak bebel pe lagi ..so, cao bedah !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini