16 April 2011

~Bicara bersama H.A.T.I~

16 April 2011 - Sabtu
09.40 malam
Hadapan TV sambil menonton Konsert Akademi Fantasi 9..

well, hari ini Encik Suami tiada di sisi saya sudah..rasa sangat sekejap beliau cuti dan berada bersama saya..DERITA MERINDU menghantui semula diri ini..Hah...sangat tak suke this feeling kerana ia sangat mengganggu gugat jiwa aku ni..aku sangat xsuka sbb kalau Encik Suami tahu mesti dia xsenang hati sepanjang menjalani latihan..aku xsempat nak ajak dia g tengok dinasor kat Pusat Sains Negara kerana kesuntukan masa dan kesempitan waktu..jem jalan xpayah cakaplah nak menuju ke sana..tp, semalam ada malam yang sangat bahagia buat aku sepanjang Encik Suami bercuti menemani aku..

sepanjang hari kami hang out di luar sana..kami da sepakat nak overnite bersama sebelum Encik Suami melangkah semula ke Pusat Latihan Polis (PULAPOL)..kami gi uptown Cheras, Uptown Shah Alam, memancing di Tanjung Harapan (xdapat seekor ikan pun malah joran tersangkut kat batu adalah)kami ronda KL Lumpur, kami g Klang, Kami main boling di Klang Parade (Encik Suami KALAH lalu beliau belanja makan di Kg Baru, Our faveret Restoran)..banyak lagi lah kami enjoy bersama..Terima Kasih Sayang sbb spent masa utk bersama..I LOVE U so MUCH sayang !! SO MUCH

hantar Encik Suami ke Pulapol td sangat merobek hatiku ini..mana tidaknya, xsempat nak kiss dia pun..just dia je sempat kiss pp aku ni..dia terpaksa masuk baris segera..(Encik Polis ni langsung xnak bg aku can kiss my hubby tuh !!) ntah bila la dapat jumpa lagi..Abg langsung xSMS mahupun CALL aku (mesti Encik Polis da rampas Henfon tu utk di simpan dulu)haish..seksa dowh zahir dan batinku ini der !!!

Tomei pom kelihatan sangat monyok kerana ketiadaan papa yg selama in yg sangat manjakan beliau..hish, ko pulak nak sedih lebih2x nape Tomei??? kasi lah can mummy nak feel RINDU gilababeng ni!! nnti Encik Suami dapat Outing, aku mmg xkan lepas kan peluang jumpa dan kiss kamu wahai Encik Suami !!

cao bedah !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini