18 April 2011

~Melawan Kesepian~

18/04/2011 - Isnin (monday Blues)
di meja pejabat seawal jam 7.17 am..

Semoga Abang sihat-sihat sentiasa..itu aje yg aku harapkan..
dari citer Adenovirus timbul pula isu H1N1 di Pulapol..
WHY all this happen to me..so sad..
terkadang aku fikir aku dah xmampu nak lalui semua ni lagi..aku juga insan biasa yang punya hati dan perasaan..
aku xmampu nak menerima ujian dariMu kerana aku sangat kerdil disisiMu Ya Allah..

kepada rakan-rakan yang selama ini menjadi tulang belakang menyokong aku, aku ucapkan TERIMA KASIH SO MUCH !! jasa kalian tidak akan aku lupakan..korang mmg mampu menjadi sahabat yang baik dan pendengar yang setia..Aku harap korang x boring dengar aku asyik merintih sedih dan risau sal Encik Suami aku yang menjalani latihan di sana..satu lagi berita yang aku XMAMPU nak terima..kemungkinan besar, tempoh lanjutan latihan akan dilnajutkan sehingga 2BULAN...oh tidak....aku nak abeskan 6 bulan pun aku da sangat perit ini kan pula 8 BULAN..Ya Allah..

Before abg balik semula menjalani latihan di Pulapol, dia selalu pesan mitak jugak aku bawak keter ke tempat kerja..dia xnak aku bawak motor lagi..aku bukan xnak tp aku takut..tp Alhamdulillah, hari ini aku bawak keter..balik karang aku xtahu lah camne..mungkin akan follow Encik Rosli lagi..masih dalam tempoh pembelajaran kan..Ada sesape nak bagi tips x bawak keter manual dengan cara yang bagos??

Abang, abang jaga diri k..

~melawan kesepian~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini