28 Mac 2011

~Cerita Aku Kali Ini~

28 Mac 2011 bersamaan 23 Rabiulakhir 1432H
jam di dinding 9.50 am (di meja ku yg serabai)..

Tik Tok Tik Tok jam berdenting menunjukkan waktu hampir pukul 10 pagi..Mood kerja seakan tertinggal di rumah dan hanya jasad je datang kerja..hish..mengapakah jadi begini wahai sahabatku sekalian?? bukan buang tebiat tp inilah yg selalu berlaku tatkala dalam kepala hotak aku ni xkira lah belah sereblum ke, serebrum ke atau pun medula oblongata sarat dengan masalah..mengapakah? selalunya ia jadik begini bila aku terpendam sumthing yang sepatotnya aku campak keluar dan biar satu nusantara tau apa yg mengganggu gugat otak aku ni..tp, layakkah aku nak nak bagitau seantero dunia sal ni? bukan kah ia akan mendatangkan MASALAH yg lagi besar kalau penyampaian disalah ertikan???

Stress !!!! semua orang pernah dan akan mengalami stress dan aku lagi stress kalau aku terpaksa stress pada masalah orang lain...(korang paham ke ayat aku ni?)mengapakah? sbb aku ni jenis pemendam masalah dan sangat tidak suka utk menyuarakan kepada sesiapa kecuali Encik Suami yang sangat aku kasihi..Encik Suami, bila kamu dapat pinjam kan bahu awak tuk saya?saya rindu sangat kat awak dan dalam situasi sebegini saya lagi perlukan awak !!plzzz...

than x pada kengkawan yang selama ini menjadi sahabat yang baik dan terus menjadi yang terbaik yer..korang memang sokongan yang sangat aku perlukan..korang lebih faham kondisi aku..bukan apa, kita ni da kata satu keluarga mestilah anggap macam kelarga betul bukan main2x k..

lately ni aku sangat stress dengan situasi semasa..macam2x yang aku xpuas ati..tp aku diam jer sbb aku bukan jenis nak jaja citer orang dan aku bukan jenis nak buka pekong dada orang...cukup2lah bawa citer yang bukan2 k, kepada yang berkenaan, sila berubah k..Ingat akhirat Ingat Mati Ingat BALASAN ALLAH SWT kepada kamu nanti...

kepada sesiapa yg baca blog aku dengan tajuk yang ntah pape ntah ni..harap x tersentap gila babeng k... harap maklom !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini