22 Mac 2011

~sempurna~

22/03/2011 ~ Selasa

Lau tema blog aku kali ni adalah lagu SEMPURNA yg di popularkan oleh Andra & The BackBone..ntah, tetiba je ase nak guna lagu ni...Lirik & Melodi sangat touching...ye, Hidup aku xsempurna tanpa kamu Encik Suami..


Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku

Encik Mustazar Abdullah, saya sangat rindukan awak lah..semua tentang awak saya rindu..tidak lengkap hidup saya sebagai seorang isteri tanpa insan bernama suami disisi saya..bukan sekejap awak pergi, tp 6 bulan sayang...uhuk2x..da xtertanggung dah ase rindu saya pada awak ni..nak tunggu awak OUTING pun ntah bila..dapat jumpa awak time OUTING pun da boleh wat saya GEMBIRA sangat...saya nak peluk awak..xmau lepas lagi...siyes..saya rindu sangat kat awak wahai Encik Suami...

Awak tau x, tanpa awak saya xde tempat nak mengadu..selalu lau saya stress ke hape ke, awaklah penyembuh saya..awak bagi pinjam bahu awak untuk saya lentok sambil membebel sal apa saya stress...saya rindu sangat saat tu..bila cara awak bg pinjam bahu tu xjalan...awak akan bawak saya g tengok wayang...xpun...awak bawak saya g jenajalan..sampai Putrajaya pun awak sanggup asal awak dapat tengok saya jadik minah sengih tanpa henti kan?? sekarang, saya murung ke hape ke semua saya luah kat Tomei..sib baik ada Tomei..

terkadang lau da boring tahap cipan di hari weekend saya sanggup g Karok seorang diri..sbb saya xnak apa yg awak buat saya da xbuat sbb awak g training..nnti awk da kuar, kita gi Karok bersama yer..kita nyanyi lagu SEMPURNA ni..ngef3x..tinggi sungguh cita-cita saya kan sayang?? saya nak gembirakan hati saya yg gundah gulana ni Sayang..saya mmg tersangat rindukan Awk, Abang Mucuk..


Saya rindu awak dari setiap sudut








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini