11 Mac 2011

~Alhamdulillah~

11/03/2011 - Jumaat

Alhamdulillah, Jumaat datang lagi...
masih di beri peluang untuk bernafas di atas bumi nan indah ini..Terima Kasih Ya Allah...My Family dalam perjalanan dari KB - Shah Alam..Urm, xsabar nak jumpa n bersua muka ngn my mom (padahal, ari selasa baru jak jumpa kok).

Mendapat panggilan dari Encik Suami buat hati aku ni terlepas segala rindu dan terlerai segala kerisauan..Alhamdulillah, Encik Suami sihat sejahtera di sana..Harap sangat Encik Suami sihat sentiasa..Ya Allah, berikan Encik Suami kekuatan dalam mengharungi ujian dariNya..Terima Kasih kepada JL (Jurulatih) Platun Encik Suami, Encik Hafiz..kerana sudi bagi pinjam Henfon anda untuk Encik Suami membuat panggilan kepada saya..Jasa anda amatlah saya hargai..Encik Public sudah jatuh ke carta tercorot kerana beliau tidak lagi berfungsi dalam PULAPOL tuh..t da berfungsi, mungkin anda akan menjuarai carta hati saya kembali..

Esok, sabtu..plan..nak g putrajaya kot..tp berani ke aku nak drive g sana? InsyaAllah..yakin boleh..Rakan Muda...hehehehehehe..lau x ke putrajaya pom, boleh jer drive dedekat amik angin..hehehehehehe

saya sangat xsabar nak menghitung hari untuk peluk cium my hubby !!!!
huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini