6 Mac 2011

~saya R.I.N.D.U. dia~

6 March 2011 ~ Ahad

Hari ini jam 8.00 mlm ada perbarisan penutup SUKOL 2011...antara 2 nak join ke xnak join tp t-shirt da amik so dengan arti kata lain, i kena pergi..xpelah...bukan kena buat pe pom..meramaikan dan menjoin perbarisan je pom kan??tp bukan itu yg aku nak citer pada sesi kali ni..saje bg mukadimah cenggitu..kunun mcm citer Hindustan la..kasi hint baik punya yg xlogik dek akal kan???

Hari ni da sebulan 7 hari abg aku g training..ase macam da lama tp baru sebulan kot..camne ntah nak harungi lagi 5 bulan beberapa hari kan? parah tau x..aku kelihatan tersenyum saja di hadapan orang namun dalam hati ni tiada siapa yg tahu..aku paling sedih bila aku fikir aku nak g memana aku akan rasa susah sbb kena g sendiri..jauh ke dekat ke..aku mesti pergi sndiri jugak !!

kali pertama bawak keter g kerja..mmg aku cuba mengkonfidenkan diri aku ni..Alhamdulillah, selamat juga sampai kat pejabat namun yg menjadi ketakutan buat aku bila nak drive utk pulang..pergh..giler jem..dala keter Encik Suami ni Manual..parah beb..parah..kena MAHIRKAN diri dlu...

Abg, saya sangat rindukan abg..kenapa dipotongnye line public kat sana? kenapa seksa sang isteri yg menanti panggilan dari sang suami???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini