10 Mac 2011

~insyaAllah..everything gonna be Alright~

10/03/2011 ~ Khamis (berbaju batek warna hijau)

Selamat sampai ke Shah Alam jam 06.30 petang semalam dari Jeli..keadaan mak masih di tahap berjaga-jaga..kena standby je..cadangan Abg Mahadi nak bawa ke Darussyifa'..semoga Mak pulih macam biasa yer..

dalam pada masa aku risaukan mak ni, ada lak berita terbaru yang aku terima berkenaan isu H1N1 di Pusat Latihan POLIS (PULAPOL KL)..eh..itu tempat Encik Suami menjalani latuhan..OH TIDAK...agak worried bila sms bertalu2x masuk dalam inbox Hf aku neyh..xkurang yg PM inbox FB..semua pun worried gak sal Encik Suami yang sangat aku sayangi..huhuhuhuhu..sangat berharap Encik Suami sihat dan selamat daripada virus ADENOVIRUS...nak tahu sal Buak Virus ni sila Klik ADENOVIRUS !!!..harap para pembaca blog aku neyh takde simpton2x tersebut yer..

Terima kasih kepada kaum keluarga yang xputus bertanya kabar...My Beloved Mom, My Beloved MakAlang, My Beloved Moksu...thanx sangat2x..

tak lupa juga pada sahabat yg sentiasa bertanya kabar...Papa Hero,Mama Hero,Hasmawati Totty,Hasliani, Norsyahida, Shadly, Ahmad Kamil dan semua yg banyak amik berat (bukan bz bodi yer)..thanx sangat2x !!

dapat SMS dari Adik yg bekerja di Pulapol..beliau melaporkan yang Encik Suami tiada dalam senarai di Kuarantin..Alhamdulillah..Encik Suami selamat..Semoga Encik Suami sentiasa dalam keadaan baik dan selamat..aku sangat sayang dan rindukan Encik Suami..sangat Rindukan Encik Suami !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini