21 Mac 2011

~Aku Ada Kamu~

21/03/2011 - Isnin

Hari ni whole day mendengar lagu alunan Dina Nazir feat Zizang...Selamat Tinggal...sangat touching walaupom xde kena mengena ngn hidop aku...saje..suka dengar vokal Dina n Zizang ni..melodi lagu ini pom sedap di dengar...bukan nak promote..tp nak ajak kome dengar bersama..ngef3x.. thanx to Cik Sara kerana mengetag lagu ni buat saya yer...

Good news from my friend ~Afie~ beliau da pregnant...wow...bila saya nak ase good news macam tu yer...saya sangat stress bile org sekeliling bertanya..ada yg kata saya ni merancang kehamilan memandangkan saya ni seorang yg bekerjaya!! oh tidak..saya sangat harapkan dapat cahaya mata dalam masa terdekat ni sbb saya dan Encik Suami sangat suka kan kanak2x...tp, kami masih belum di beri REZEKI utk rasa nikmat jadik mummy n daddy kan..kena redha..kena sabar..InsyaAllah..Setiap yg Allah aturkan sudah ada jalannya..

aku positifkan diri dengan memujuk hati bahawa Allah mmg nak kami timang baby bila abg da kuar jadik polis...dapat Anak Polis lah pasni Our baby..InsyaAllah !!

Umm, pelik ke lau xpreggy lagi walau kawen lom sampai setahun??
ngape org ramai ase pelik lau lom preggy time terdekat??saya bukan xnak..saya nak sangat..begitu juga dengan Encik Suami...leh kata setiap bulan mesti tanya..Ada Apa2x GOOD NEWS x?? tp, Encik Suami mmg sangat memahami..dia xtunjuk pom dia frust lom ada rezeki..dia wat2x happy je xnak kasi aku sedih..aku ni lau sedih, paham2x la..emo semacam..abes down perasaan aku haaaa.....

so, jam pom da menunjukkan hampir kul 5 ptg...apa lagi..saya nak balik lah !!! nak rehat otak sambil menggenggam otak yg LPPKN bg...yiehaaaaaa !

1 ulasan:

  1. takde yg pelik..dah usaha..belum rezeki lagi kot..keep on trying and pray ok! mulut org takyah nak difikir sgt..jaga emosi..kesihatan..pemakanan..memainkan peranan jugak tu..

    BalasPadam

Komen sana Komen sini