1 Februari 2011

~aPa nak jadi ngaN aku Neyh !!

1 Feb 2011 - Selasa bersamaan jam 6.45 pm..

ape la nak jadi ngn aku neyh..Encik suami baru pergi sehari, life aku da carca marba dah !! serba x kena lah apa yang aku wat ari ni..Asyik ingat dia sahaja..apa khabar anda disana yer??

tp, yang paling best adalah pabila aku xsedar yang tank minyak kapcai aku dah capai tahap nazak..aku bawak juga beliau menyusuri Jalanraya menuju ke Pasaraya GIANT di seksyen 7..kenapakah aku xtahu tank kapcai aku da nazak?? sbb meter minyak tu da jahanam..tu pasal aku xsedar yang tank tu dah empty !!

erk, yg best nye..motor aku mampos di kala sedang mendaki bukit..aduiya..malu tahap gaban pon ada !!tp aku campak tepi perasaan malu aku tuh, aku perlu selamatkan keadaan b4 maghrib..takot der..janganlah terlalu berani wahai WANITA..zaman sekarang da xsenormal dulu lagik !! wajah yg innocent jgn di sangka baik malah lebih dahsyat kejahatannya !!! (pesanan khidmat masyarakat !!)

apa lagi, menapak aku dengan menolak motor tu sampai ke puncak bukit..dan aku naik motor tu utk turun bukit lak...masa kat traffic light, sib baik ijau..terus jerla..mesti orh herankan, mana taknya, motor gerak tp enjin xbunyi..ha..kalah muto Gilera kot..smooth gilet tu..wakawaka !!

sib baik lah beliau mampos xjauh ngn stesen myk..isi minyak full tank RM 6..wah !!! minyak sekarang sangat mahal..dulu tank kapcai ni RM4 da penuh, RM5 nak limpah..sekarang RM6 pun sipi2x nak penuh !!aduiya, sabar-sabar..dugaan dunia je ni..lau kita bersabar InsyaAllah ada jalan buat kita !!

pas isi minyak, niat di hati nak beli burger Otai tapi sedeyh dowh, beliau x berniaga hari ini..jadi jalan selamat, balik umah n main cikucak bersama tomei..Alhamdulillah..selamat sampai jua aku ke Villa Seksyen 6 neyh..

wahai Puan Fadiah, pasni tolong la alert ye minyak motor tu..lau beliau insan bernyawa senang je, beliau akan warning anda bahawa beliau telah dahaga !!

pesanan dari ku , Cek dulu sebelum ke mana2x k...

~ wink ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini