28 Februari 2011

~Pej@m ceLik, CeLik peJ@m~

28/02/2011 ~monday Blues..

Wargh.....hari ni da hari terakhir untuk bulan Februari..
da genap sebulan my Encik Suami menjalani latihan di sana..

masih berbaki 5 bulan..pergh..sangat memeritkan nak menunggu hari berganti hari dan bulan berganti bulan...tambahan sekarang, Encik Public Phone yang aku war2x kan sebelum ni telah pun ditamatkan perkhidmatan beliau..Henfon xboleh bawak, Public da xboleh pakai..lagu mana lagi aku nak amik tau sal Encik Suami di sana??? ce..citer..ce citer..

Bukan senang nak menjalani hidup tanpa insan yang kita kasihi dan insan yang menjaga kita ni..parah jugak hidup nak berdikari sendiri..tp, kena cekalkan hati dan tenangkan jiwa serta kestabilan mental amat penting !!lau xstabil, xnormal aku ni..

Ingatan dan Rindu pada encik suami tak pernah kurang mahupun berubah..dalam setiap doa kudusku, aku selitkan sekeping doa buat dia...semoga Allah permudahkan segala urusan Encik Suami di sana...aku sangat rindukan dia Ya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini