13 Februari 2011

~Rindu~

13 February 2011 - 09.30 am

sambil menonton chalparela, fikiran neyh melayang je..tipu if aku kata aku ni leh wat bodo je sekarang..aku sangat rindukan Encik Suami..semalam dapat kol daripada beliau..happy but sekejap je..Encik Suami mitak maaf sangat2x sbb dia xdpat nak kol aku da pasni..sbb dapat arahan xdapat guna public pula dlm ms terdekat neyh..hari tu da xdpt gi Mini Market, sekarang xleh pakai public pula..HF da xboleh bawak so, macam mana aku nak tau kondisi beliau sepanjang beliau berada di sana??

Kalau korang semua jadi aku, korang akan watpe?? aku dahla sensorang kat umah ni..keluarga aku semua di kg..kawan-kawan pula memasing ada hal tersendiri..so, pada siapa lagi aku nak luahkan perasaan ini?? nasib baik ada Azlan @ adik ipar aku yang byk membantu aku dalam mengharungi hari2x tanpa Encik Suami di sisi..

semalam ke Kuala Lumpur dengan Lan, betul kata my mom, kalau kita dapat tgk Bumbung tempt Encik Suami berteduh pun da dapat buat diri kita ni senang..mesti korang kata aku macam xbetol kan..da tau xdapat jumpa tp pergi gak kat sana kan??sbb aku nak kawal emosi aku..aku rindu sangat kat abg..

aku sangat rindukan Encik Suami, sangat rindukan dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini