13 Februari 2011

~Sedetik Lebih~

13 Feb 2011 - 08.00 pm

sementara menunggu buletin Utama..terfikir nak update blog aku ni..xsempat nak berhabuk nmpaknya..kenapa tajuk post kali ni "sedetik lebih"??mesti u all semua da tau..lagu tu kan single dari Anuar Zain utk Muvie Hikayat MerongMahawangsa..Lagu ni lirik dia sangat touching..aku suka lirik lagu ni..aku tujukan khas buat Encik Suami..


Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu



Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu



Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa



Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya



Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu



Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...



aku harap Encik Suami sihat2x sahaja di sana..(walaupun sekarang beliau demam + batok2x). aku doakan Abg sihat sentiasa..aku sayang kamu Encik Suami..sayang selalu !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini