9 Februari 2011

~Apa Khabarnya Pujaan Hatiku ?? ~

09/02/2011 ~ 07.30 am

Apa khabarnya Encik Suami ku di sana yer??
da 4 hari tidak mendengar khabar berita dari dia neyh..
Risau pun ada tp InsyaAllah, semua nya baik-baik belaka harapnya..

Mood masih xboleh tinggal seorang diri di rumah tu..kenangan Encik Suami ada di setiap sudut..
apa yang aku nak buat mesti wajah Encik Suami muncul..MASAK ??
buat masa ni aku MC dulu dr adegan memasak..kerana bila aku masak..aku akan teringatkan
Encik Suami..kerana apa yang aku masak itulah menjadi masakan kegemaranya..Susahkan !!

Terima kasih kepada Cuzzy dan sahabat yang sudi  menemani diri aku..
Nurbaya, Sadina, Hasliani dan Nad kerana kamu semua mmg cuzzy n BFF yang terbaeeeek !!
nnti ada masa free temankan aku agi ek..bukan pe, aku ni nak berkawan @ berteman supaya aku
down ngn emosi aku yang teramat merindui Encik Suami..

Bukan senang hidup berasingan macam aku neyh..kalau lah TELEFON BIMBIT tu boleh dibawa ke Pusat Latihan tu aku ase, aku akan lebih stabil emosi aku ni..tp apakan daya..peraturan perlu di patuhi..disiplin perlu dijaga..aku pula perlu tabah dalam pelbagai situasi..sib baik ada adik ipar yang memahami..

sob3x...sedihla plak bila nak taip entry ni..so, nanti aku ok aku taip lagi ek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini