2 Februari 2011

~dEritA mErindu~

02/02/11 - 6.30 pagi..

umm, bangun pagi..gosok gigi !!! ambik wuduk solat subuh...berdoa kepada Allah bagi memanjat syukur yang aku masih di beri peluang untuk bernafas lagi atas dunia ciptaanMu ini..Terima Kasih Ya Allah !!

Sedang bersiap2x untuk ke tempat kerja..melihat si mucuk aku, Tomei sedang memeluk baju abg aku @ papa dia..oh sayang, ko pun rindu pada dia yer? memang lepas abg aku lapor diri, beliau kelihatan sangat MONYOK !!

mana tidaknya, abg aku lah asyik melayan karenah dia (bukan aku xlayan okeyh tp abg aku ni layan lebih dari aku) dats Y beliau amat terasa kehilangan kot..da xde orang nak bermain cikucak di balik langsir, da xder orang nak bermain polis sentri lagi..huhuhuhu..Tomei, nnti kita memain bersama yer..dun sad2x anymore darlim !!

kalau kucing pom ada perasaan macam tu, aku apa tah lagi kan ? setiap malam sebelum masuk tido mesti menanges punya..huhuhuhuhu...Ya Allah, tabahkanlah hati aku..Encik Suami tu pergi demi masa depan kami semua !! Kau permudahkan segala perjalanan Encik Suami di sana yer..Amin !!

aku xnak upload gegambar tomei yang sedang derita merindu tu..sbb nnti aku lak keep touching kat sini..xmau lah !! basah lak meja opis aku nnti neyh !! Esok da Happy Chinese New Year...4 hari cuti akan di isi dengan aktiviti berfaedah..FAEDAH ? apa yer? mendalami ilmu agama yang masih xcelik ni pun bagus..InsyaAllah, sesuatu yang baik untuk dilakukan Allah akan permudahkan perjalanannya..Amin..

SUARA...dengarkanlah aku...
Apa Khabarnya Pujaan Hatiku..
Aku Di sini menunggunya...

Suara Dengarkanlah aku..
apakah aku selalu di hati nya..

InsyaAllah..

p/s : semalam dapat melepaskan rindu dengan Encik Suami kerana beliau telah mengambil kesempatan yang ada untuk menghubungi aku neyh..wei, aku menanges kat luar pejabat tuh (waktu lunch hour so tiada orang)..menanges semahunya..melepaskan segala derita merindu neyh.. uhuk3x

menunggu tempoh 3 bulan untuk bersua muka merupakan satu tempoh yang sangat menyiksakan...benarlah kata pepatah...PENANTIAN SATU PENYEKSAAN !! enough

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini