25 Februari 2011

~Masa Untuk Berdikari...~

Pergh..lau baca entry tu..mesti korang pikir macam2x kan...kenapakah aku kata gitu??
xde pape pom...saje jer...tp ada la gak sesikit (sipi-sipi) tuh...

BERDIKARI lebih kepada maksud cam BERDIRI DI ATAS KAKI SENDIRI...@ lebih tepat, pape hal..ko wat sendiri dan jangan harapkan bantuan orang lain !! seyh !!

nape post aku kali ni nak berceritera tentang Encik Berdikari??
aku nekad dah..apa nak jadi pom jadi lah..aku nak DRIVE kereta sendiri..
aku takot sebenarnya nak drive di bandaraya yang agak sibuk neyh !!
tp aku akan cuba jugak..sampai bila nak tinggalkan kereta berhabok sampai cenggitu je kat car park kan??

tp tu la sal, aku ni penakot tahap gaban nak drive ke tempat kerja..al maklumlah, kawasan bukit bukau..pastu kereta Encik Suami lak, kereta bertransmision MANUAL..masyaAllah...tp, nak xnak aku kena gak memberanikan diri utuk drive..T nak g memana pom xperlu kolling pak supir !!!

drive di kawasan landai, xderk hal la bro, tp nak masuk UiTM ni aku takot..bukit2x kot..pastu sentiasa jem kat area bulit bukau neyh..mampos lau Encik Kereta ni terundur..mau lak keter kat belakang keter Prof ke, Dato' ke..ade ke giler aku !!!

Mengharapkan Encik Mustafa untuk menjadi cekgu ku untuk mentrain aku sampai aku berani bawak ke tempat kerja..tp bila yer ??

u oll pom sama ke cam aku memula dapat lesen jadi PENAKOT gini??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini