6 Februari 2011

~derIta MeriNdu 3~

hari ni baru 6 hari Encik Suami pergi rekrut tu..
hidup aku masih macam ni..merindu pada Encik Suami yang jauh dimata dan ditelinga tp tidak di hati..
aku rindu dia Ya Allah..sesungguhnya ini adalah dugaan buat kami dalam hidup sebagai Suami & Isteri..
dan inilah dugaan pertama buat kami..dugaan berjauhan memang benar2 buat aku cuba utk hidup berdikari..

Langkah pertama aku buat sebagai kezutan buat Encik Suami adalah menyetelkan Lesen Memandu bagi kelas D..yang ada sekarang hanyalah kelas B2..aku tanak kereta Encik Suami tersadai tanpa makna kat bawah tu..biarlah aku yang bawak nnti aku dah dapat lesen..tp, bukan senang nak dapatkan lesen neyh..parah jugak..

airmata ni masih mengalir bila aku nak tido..ingatan pada Encik Suami sangat tinggi..bagaimana aku nak harungi hidup aku sekiranya Encik Suami akan diposting ke tempat yang jauh dari aku pula? Ya Allah, aku mohon kepadaMu janganlah di duga kami dengan dugaan seperti itu ye..

esok akan mula bekerja seperti biasa setelah hampir 4 hari tidak kemana-mana..bukan tidak berpeluang utk keluar tetapi, aku tidak punyai keberanian yg tinggi utk jenjalan seorang diri di Bandaraya Shah Alam ini..nak g kerja pom teragak2x..Ya Allah, Lindungilah hambaMu ini dari sebarang kecelakaan yang tidak di ingini..

sesungguhnya, saat ini aku sangat rindukan Encik Suami..


Mustazar Abdullah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini