19 Januari 2011

~Sejenak Kenangan ~

Really Miss Him So Much ..... Hj Ismail Hj Awang (1930-2010)

Saya sangat rindukan Toklek.. saya yakin, semua yang kenali beliau juga merasai apa yang saya rasai ini.. Sya memang xdapat nak tahan airmata ini dari jatuh dari tubir mata pabila saya mengingati beliau..kenapa??kerana saya sangat sayang Toklek..sayang sangat2x.. :'(

Pada 16/01/2011 (Ahad) saya ke Kuala Terengganu. Saya tidur dalam pejabat tinggalan arwah semasa beliau giat sebagai Ketua Kampung dan Tukang Jahit.. Saya xkisah pun tidur lam bilik tu, sebab dalam bilik tu, semua kenangan Toklek ada di sekeliling.

Dikelilingi Kitab2x tinggalan arwah serta Mesin Jahit dan pelbagai barangan semasa Toklek Menjawat sebagai Anggota Polis menggamit 1001 kenangan sama ada suka atau duka..malu gak nak citer tp biarla korang tahu betapa aku sayang kan Toklek sampai aku menanges xnak balik ikot parents aku balik kelantan, aku pegang kaki meja xnak ikot diorang!!(malu tp itula hakekat) aku 
budak hingusan agi masa tu!!! so, xheranla kalo aku berperangai camtu kan???

Sangat rindukan Toklek, Ya Allah, Permudahkanlah segala urusan Toklek di Sana!!! sesungguhnya aku amat merinduinya..sangat merindui..Toklek memang terbaik !! kawan2x aku pom merasai kehilangan beliau sebab Toklek sangat baik dan sentiasa mengajak kawan2x aku datang makan2x serta berbuka puasa di Rumah semasa hayatnya!! Toklek memang Baik Sangat!!

ka bawah ni ada beberapa gambar toklek yang kini menjadi satu kenangan yg sangat berharga sampai bila2x..



Menjadi Model Perodua depan Selera Timur. Masa ni kereta Perodua yang baru dilancarkan adalah Nautica !!

Ni lak masa aku, Tokdhe n Toklek ke Pameran Sains Angkasa di Pulau Wan Man (Masjid Kristal)


Bergambar kenangan di Bangunan Pejabat Utama di Putrajaya. Masa ni, kami semua datang ke Selangor nak menjenguk ayahlong baru pas operation hati.


Ni masa Majlis Perkahwinan aku, Toklek bersama ngan Pakcik2x aku yang agak kontrol macho,
 terutamanya Si Cempiang  tu..hahahaha


aku sangat suka gambar ni, bg aku gambar ni menunjukkan 1001 cerita antara Kasih Toklek pada Tokdhe. Gambar ni diambil dalam Bas Sani Express (otw balik dr Klang ke Kuala Terengganu) 



Ni gambar masa raya 2 tahun lepas (lau xsilap aku la) 

sangat rindukan semua kenangan antara aku dan Toklek..Semoga Toklek aman Di Sana!! InsyaAllah


1 ulasan:

  1. Huhuhu...akk pun trt sedih gak..toklek the best..Semoga rohnya dicucuri rahmat.....Amin...

    BalasPadam

Komen sana Komen sini