13 Januari 2011

~Selamat Hari Lahir~

Tepat jam 12.00 tengah malam ~ 12 januari 2011..
aku mendapat kucupan mesra dari Encik suami.. (tengah tido lak tu..) sib baik aku xsepak jer..terkezut gak..
"Happy Birthday Sayang"...alahai...terharu lak dengar..Esok yer abg belanja makan...Yezza..tu yg xsabar nak dengar..hehehehehehehe..

Hadiah ???
mesti semua nak tau apa Encik Suami bg kat aku..

tadaaaa...

Nokia X5 warna pink idamanku..thanx sayang..really suka lah!!!muax3x

my mom n family pun xketinggalan...siap pakai pos express agi hantar hadiah kat aku...apa yang aku dapat dari mereka??

tadaaaaa


hadiah dari mereka yang jauh di mata tp dekat di hujung jari !!


dari my beloved mom..thanx ma



dari my beloved bro...thanx adik..


dan ini dri my beloved sis..hehehehehe..
nnti aku sangkut kat fon baru aku des!!! samo2x pink!

datang opis dapat lak celebrate dengan kengkawan opis...thanx Shadly, Asliani, Mak Minah, En Rosli, Mak Kam dan Kamil..xlupa gak pada PPA aku yang meng wish Happy Birthday pada aku!!! thanx buddy!!


kek hari jadi aku..simple jerk!!


rerakan yang menjadi tulang belakang aku di pejabat nih


really love all of u


jejaka yang menjadi tunjang untuk Kolej Seroja...(bukan BUJANG lagik)


Inilah Mamat POYO yang menceriakan Kolej Seroja..wakawaka


ni pula Encik Rosli yang menjadi Mat Latah dalam Kolej Seroja..
Peminat Setia CT nih!!

pape pun, thanx to Encik Hubby sebb sudi belanje dinner kat Restoran Singgang di Kg Baru..sangat seronok dan terharu!!kek Muffin pun cukup buat hati aku terharu!!hahahahahaha..thanx sesangat..

p/s : Hadiah paling bermakna di hari jadi aku adalah Encik Hubby dapat kerja Gove (PDRM)..sukenyer!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini