4 Januari 2011

~ Ber'gathering' d umah Papa Hero !!!

Salam,
umm, sangat teruja nak cerita tentang ceritera small gathering d umah PH pd 1 january 2011 (sabtu) kat semenyih..Pertemuan dengan peminat2x kucing mmg besh..dapat bersua muka dengan kenalan FB dan Follower KakiMotong (Klik..jangan xKlik)..hik..hik..sangat seronok lah..


sorry la sbb hari ni baru ase free skit nak mengupdated blog ni..(walhal, ari ni da 4 hb kan)baru nak citer sal gathering ni..uhuk3x..Ampun!!


tema utk perjumpaan ni adalah Oren & Putih (betolkan PH)..tp saya dan hubby pakai baju oren..kami kan peminat pasukan Belanda a.k.a Holland gitu..ya auw auw!!walaupon dapat bersua muka sekejap ke (sbb hubby kerja petang) tp sangat puas hati..aku siap bawak agi si TOMEI aku dan beliau mendapat perhatian Mama !! (thanx mama sbb membelai tomei saya sehingga beliau pom xliar seperti dlm kereta tu)huhuhuhu..Ph pom sibuk jadi cameraman..


snap2x.. (ini sedikit gmbar dr camera aku n PH nyer blog yer)


my Tomei tenang dalam pelukan mama


siap pegang agi spek mama tu hah !!


eh eh..saya n hubby la..wau..oren !!!


bodek mama ke tomei!!


tomei sedang merenung abg iyo n rerakan kucing yang lain


hidangan yang tersedia buat kami semua yg hadir (psst..aku wat mi hoon basah tu tau) hahahaha


kak SS sedang berkenalan dengan my tomei tp sayang masa ni kami da nak balik la!!bye kak SS


tomei xnak pandang PH amik gmbar dia..malu la tu!!


kenyit mata si tomei pada semua yg baca blog saya!!


sesi suai kenal antara Tomei dan Maluri (sangat kiut la nama u)


berkenalan ala2x celah pokok tp ni celah tayar motor PH


maluri tgk apa tuh ??


antara tetamu yg hadir..


alalalalala...manja tol ngn papa dia!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini