13 Januari 2011

Kempen Derma Darah

umm...
pada 7 Januari 2011, di ruang legar Prima Siswa Kompleks di adakan satu kempen derma darah dari Tabung Darah Negara..Negara kita sekarang ni kritikal dengan bekalan darah so, aku fikir..inilah masa kita nak bantu..dari segi kewangan kita xmampu so, kita derma darah..dapat selamatkan nyawa hamba Allah yang sangat memerlukan.

pada jam 10 pagi, aku..Shadly, asliani. Syida n Mak Minah pon pergi la ke tempat yang dijanjikan..xdapat sambutan sangat la..Kasihan pula pada staf Tabung Darah yang menunggu penderma..datang satu battalion dari Kolej Seroja..tp, yg dapat derma hanya aku, syadly dan syida ajer..yg lagi 2 orang xleh derma atas sebab kesihatan!!

Ramai kata, lau derma darah, berat badan akan bertambah..tp, aku xkesah asal darah yang aku derma ni dapat menyelamatkan nyawa hamba Allah yang memerlukan..itu ajer yang mampu aku bantu..

so, kat bawah ni ada beberapa gambar yang semapt di snap semasa sesi derma darah berlangsung..

yezza ~


Darah yang di dermakan buat mereka yang memerlukan !!



cak..sedang di soal siasat oleh nurse yang bertanggungjawab


berdebar ke tidak sebenarnya aku ni??


sedang cari salur darah..hehehehe


dah jumpa...hehehehe


Shadly mencuba nasib menderma darah..1st time katanya


Shida pom sama..enterframe jugak beliau dalam blog aku nih


mamat poyo yang pitam selepas sesi derma darah ni...peace sana sini tp out plak pastu 


muka penat pas selesai


Selesai sudah...

credit to Mr Izuandy kerana menjadi jurufoto yang xberapa amatur pd kempen ini..thanx bebanyak!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini