31 Januari 2011

~Selamat Berjaya Abang a.k.a Encik Suami~

31 Januari 2011 - Isnin..
Seawal jam 6.30 pagi kami gerak dari Shah Alam menuju ke PULAPOL Kuala Lumpur.  Ase da turun awal da tp jem jugak jalan niyh!! sampai PJ stuck giler kat Jambatan Konica tuh.. tret tet tet...dapat msg dari Si Mustapa a.k.a Stopa (kembar abang aku neyh) beliau da sampai kat Stesen Komuter Damai kat Kg Keramat..

kenapakah beliau berada di sana? ye, beliau berada di sana sebab beliau lah yang akan drive kereta abg aku wat balik Shah Alam pula pas My Encik Suami melapor diri di PULAPOL tersebut.. Masa dalam kereta tu, macam2x perasaan la yang tampil !! Haish..Happy + Sedeyh + Xsanggup nak berpisah dan macam2x lah yang hadir dalam jiwa nih..

tgk Encik Suami lak, tenang je tp Mata beliau menggambarkan beliau juga punya perasaan yang sama macam aku neyh..semalam aku ase malas jer nak tido sbb aku xnak celik jer abg aku da nak berangkat..dup dap dup dap tgk singboard da sampai area Kg Keramat da..Encik Stopa da tunggu.. after dat, terus ke PULAPOL dan tgk ramai guler candidate lain yang berkepala botak mcm abg aku..(abg aku nyer kepala, aku yg botak kan) ngeh3x..

Seledai park kereta, terus ke khemah yang di sediakan.. baru nak berceloteh skit, nak pesan itu dan nak pesan ini, semua pelatih perlu berkumpul sbb BAS da tunggu nak bawak ke tempat latihan..huhuhuhuhu...giler touching waktu nih..dah la hujan turun mencurah..Aku sempat Salam tangan abg + Cium tangan abg dan abg pun Cium kedua-dua belah pipi aku sambil ucapkan di telingan aku Abang sayang Ayang dan ayang jaga diri.. !!

seyh.. sedih giler kot..tp xpelah demi masa depan kan !!

kat bawah ni ada beberapa gambar sempat aku snap ... (T T)



pukul 6.30 pagi, get ready nak gerak


Barangan yang di bawa



Tempat berkumpul di PULAPOL




Langkah seiring sang kembar


Semakin Jauh (T T)


Muka sedeyh ke Happy ni abg oit??


Selamat sampai di tempat berkumpul


menunggu giliran nak naik bas..say BABAi 4 me


Babai Sayang!! take a good care

lain hari lak aku update.. mood sedang sunyi sepi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini