28 Disember 2010

~Perasaan ???

PERASAAN !!

Semua orang ada perasaan kan?
ada yang sedih, ada yang happy..ada yang bengang ada juga yang wat bodoh jer..
terpulang kepada diri sendiri dalam merasai perasaan!! cam aku sekarang, aku ada perasaan nak marah + bengang tahap gaban..aku juga rasa sedih + sunyi..

kenapakah??


aku sedih sebab aku rasa orang tersebut dengan mudah melepaskan kata2x yang xpernah lagi somebody kata kat aku!! sound like "CELAKA"..kalau ko, walau serapat mana pun org tu dengan ko, nak ke ko kata dia CELAKA !!! ~nonsense!!


aku sunyi sangat bila kengkawan baik aku mula da bawa diri ikot haluan masing2x..sukar bg aku nak jumpa n hang out bersama utk sesama meluahkan perasaan..biasalah, memasing da ada tanggungjawab sendiri kan, same la ngn aku...hehehehehehehe


bila kita sedih + sunyi, teman rapat kita adalah AIRMATA!!!
menangis ni mmg buat kita rasa tenang n lupa pada perkara yg menyerabutkan!!!
~ uhuk2x!!

dalam kita bersedih, utk kita happy, kita perlu teman yang mmpu buat kita tersenyum kembali!!


kawan yang mampu buat kita lupa pada segala masalah adalah kawan terbaik!!kawan yang mampu buat kita tersenyum adalah kawan yang akan kita kenang bila kita dalam kesedihan!!


menarik nafas menghirup udara segar adalah cara terbaik sekiranya tiada teman di sisi kita..ingatlah pada yang Maha Esa, setiap apa jua masalah, mesti ada hikmah!!


melihat gelagat anak-anak bulus (sory Papa Hero, i cilok ayat u, jgn sue yer)pom boleh wat kita lupa pd gundah hati kita!!





~sekian, wassalam
01.45 pm
Meja Pejabat!!

~feel so sad n feel so happy!! which one??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini