21 Disember 2010

~Hari berganti hari, tahun baru datang lagi..

Salam..
wah, da 21hb Disember la ari ni !!!
da xlama nak masuk tahun baru 2011 kan??
AZAM tahun 2010 da tercapai ke yg terluncat2x nak sambut tahun 2011 neyh??
aku ase, AZAM aku utk tahun 2010 adala 3/5 tercapai antaranya :
1. aku dapat SUAMI yg hensem, baik dan Numantik ~ thanx sayang!!
2. aku dapat kumpul jam latihan aku sebagai penjawat awam lebih dari yang di tetapkan (lebey gile babeng  kot aku kumpul for this year, ++300 jam)
3. aku dapat memiliki laptop idaman !!! hehehehehe, thanx again abg!! abes duit abg yer!!


ini la suami aku!!!

namun, mesti kome tertanya2x kan, apa lagi 2 AZAM aku yg tak tercapai tu kan?? yerla, tadi aku inform korang yang AZAM aku da 3/5 tercapai..2 lagi tu adalah
1. aku nak pi HONEYMOON kat LANGKAWI @ CAMERON bersama hubby!! (hubby kata, next year)
2. nak amik lesen keter!!! (Encik JPJ telah gagalkan AZAM sy tahun ni!!)

umm, think about 2011, mesti nak kena wat AZAM baru dan sudahkan AZAM 2010 ..
AZAM 2010 di bawa ke 2011...dan yang terbaru 2011 ni, AZAM tahun baru la kata kan..aku nak bagitau 2 dulu lah!!

1. NAK ANAK...lau boley nan BABY KEMBAR!!!
2. Nak Kerja leklok!!!
3. ?????????
4. ?????????

umm, nnti aku updated agi erk..nak sambung kerka lak..
tyme lunch da abes nih!!

tata


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini