22 Disember 2010

~I.N.D.U.K.S.I~

umm,
biler kita da kerja dalam penjawat awam, of cos sangat gerun dengan nama INDUKSI neyh!!nape ek?
aku pom sama..merasai situasi tuh!!gentar, takot, seram sejuk sehingga meremang bulu roma dan macam2 perasaan lagi lah!!aku pom xtahu nape aku jugak takut dengan INDUKSI ni..padahal beliau xderklah dasyat macam BTN ke Rekruit dalam pasukan polis ke @ Askar!!

mula-mula dapat surat kena gi KURSUS INDUKSI neyh, aku da kecut perut..mana tidaknya, dapat surat seminggu sebelum kursus..pastu, kena stay kat PERAK selama 2 Minggu!!!pergh , lama tu tinggal hubby...sangat XMAHU..tp mahu x mahu pom kena g la..lau x, bila nak dapat tetap dalam penjawat awam kan3x??

so, hadirlah aku ker kursus tu bermula 12 Oktober 2010 hingga 22 Oktober 2010.. menghitung hari aku seminggu pertama berada di Kg Gajah Perak tuh. xderk pape pom..nak kuar2x pom xtahu nak jelajah kat mana!!!hehehehehehe..tp, seminggu terakhir, aku mula senang dengan INDUKSI ni..aku semakin seronok sebb byk aku dapat belajar di samping dapat ramai kawan baru yang datang dari seluruh pelusuk MALAYSIA ni..

ada yang datang dari sarawak, sabah dan semua negeri lah!!best wa cakap lu..aku siap dapat belajar bahasa sarawak lagi ngn mamat aok dari sarawak..Zaidi a.k.a areteng!! Aoklah!! macam-macam ragam dapat lihat kat sini..best la...citer bebanyak pom bukan korang suka sangat nak baca kan!! so enjoylah dengan gegambar sepanjang induksi di Pusat Latiha UITM di Kg Gajah, Perak!!

Yezza ~








lagi gambar-gambar...







umm, ada lagi gambar neyh..silakan tengok yer!! hehehe






umm, cukoplah dulu..karang terbeliak la biji mata u all asyik tengok gambar ajer kan3x??
so, nnti free i updated lagi!!

miss all my INDUKSI friends

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini