16 Disember 2010

~La la la la..Kerja!!

16 Jun 2009 (Selasa) ~ Hari iNi daLam Sejarah!!

Tarikh keramat ini telah mengubah hidup aku..aku telah lapor diri sebagai seorang penjawat awam di salah satu institusi awam di Shah Alam. (siot jer, siap rahsia nama tempat tuh). Aku telah di tempatkan di Pejabat Pengurusan Kolej S*****..(siot gak nih)bukan apa, aku terpaksa rahsiakan sebb risau mamarazzi mahupun paparazzi serta atukrazzi ke datang nak amik tandatangan aku lak..dahla kerja aku ni mmg byk melibatkan sain menyain nih!!(statement POYO)

Aku mula kerja di sini dengan pengetahuan yang boleh aku katakan ZERO lah..manalah aku pernah kerja melalui bidang yang aku sendiri pilih ni kan..pengalaman kerja sebagai Store Associate di 7 Eleven adalah..hahahahaha..

Okleylah, tanpa segan dan silu dan penuh rasa konfidennyer, aku habaq mai aku kerja katne ek!!harap kome yg baca blog aku ni puas ati k ngn statement aku nih..Aku kerja di UiTM di hatiku..sebagaia Penyelia!! Aku kerja di Pejabat Pengurusan Kolej Seroja!!serba sedikit gambar tentang tempat kerja aku nih!!
harap suka suki utk tingok yer ~


 ni gambar kami semasa sambutan Aidilfitri 1431H..hehehehehe, tengoklah keakraban kami semua..Famili kan??


 bersalam-salaman antara kami adalah trademark kot!!


 ruang legar pejabat aku kerja!!


Orang kuat Kolej Seroja..Ayah Bad n abe Shad!!!


Ni lak, orang terapat ngn aku dalam Kolej Seroja. Kak Asliani & Mak Minah..yezza!!


One Happy Family...Ayah Bad, Mak Minah & Kak Long (Asliani)
heheheheheheh ~winK

sebenranya byk agi gmbar lau ikutkan hati aku untuk diUploadkan buat tatapan anda semua namun, tahap kelajuan internet di daerah ni membantutkan kerja-kerja penguploadan!!harap maklum yer..nnti lau da Ok aku uploadla!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini