16 Disember 2010

~IjabKabul aNtara Aku & diA~


Aku di ijabkabulkan dengan orang yang sangat aku sayangi..Mustazar Abdullah pada 08 June 2010.  Tarikh keramat ini sama dengan tarikh harijadi Hubby aku nih..so, panjang umur, sambut tahun 2011 agak grand la..sbb 2 tarikh penting!!hehehehehehehe..


Kami menggunakan khidmat jurukamera profesional bersamaan kawan baik aku juak..Wan Mohd Zulhasmin (waemin).  kalo anda berminat dengan hasil kerja beliau, boleh la tempah dia..(pomote3x)


bagi editing lak, aku menggunakan khidmat pro dari Cik Sara Adilin (pomote3x)


Tersenyum selepas ijabkabul selesai


Chenta hati saya!!


Family belah hubby  

                                                                                   
   Family belah aku lak


aku cinta dia


semoga hubungan kami kekal sehingga akhir hayat..InsyaAllah.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini