17 Disember 2010

~jalan-jalan cari pasal!!~

hehehehehehehehehehehe..(gelak xabes2x..)
ni lak aku nak citer sal aku pi jalan2x ngn hubby!!
kitorang gi Melaka, Genting Highland, Perak (Telok Batik, Telok Intan), dan macam2x lagi lah tempat ,enatik kat Malaysia ni..kira cam Cuti-Cuti Malaysia lah..cuma aku lom berkesemapatan nak g bercuti dengan hubby ke Pualau Langkawi & Cameron Highland. (pergi sendiri sudah, ngn huby je lom).

Melaka, mmg best kalau dapat gi sini..tp, tyme aku g ngn hubby ke Melaka ni tyme siang, so masa naik cruise tu, xla lawa sangat. lau nak malam, pergh...macam kat Italy kot..venice!!naik Menara Taming sari pom best walau agak gayat!!seluruh Bandar Melaka leh nmpak!!


Peace you!!


gambar ni aku suka sangat sbb cam kat oversea la plop!!


Cari saya??


eye on Malaysia, tp xdapat nak naik sbb ramai gila manusia


model yg xberbayar!!


hubby aku mcm model utk iklan rambut la plop


i love you!!


terbaboooo


jom naik Melaka River Cruise


jiran di sungai!! yezza

ha...
ini pula percutian kami di Genting Highlands...konon nak cuti lama tp terbantut la..cuti xbyk..abg aku pom kena kerja jugak!!biasalah, kerja ni utk kami berdua gak!!  dari Shah Alam ke Genting ni xderkla makan masa sangat utk smpai ke sana..dlam 1jam jerk!!tp, aku paling xsuka bila nak mendaki naik ke puncak tu!!dengan bas yg laju2x..risau gak..kan da byk kemalangan berlaku kat sini kan3x??

Sampai kat area da nak smpai atas tu, gila la kabus..hape pom xnmpk..smpai abg aku ajak turun balik...xpatot2x!!tp, kami selamat park kereta 'lamborghini' kita kat belakang theme Park Hotel 1st World!!aku panggil hotel ni Hotel Warna Warni!!mmg colourfull pom!!

kat bawah ni gambar aku kat Genting Highland...~ winK 


Pintu masuk Theme Park (Taman Hiburan Keluarga)


di sudut theme park


hehehehehehe


ni la teddy yg menghiburkan kami


with my luv!! muax


hehehehehehehe


kabus sana sini


see, kabus gila tebal!!


da macam kat oversea da


mula2x poyo xnak sarung sweater, last2x..sarung gak!!


saya kat park Genting Highland!!

sekian dahulu coretan saya kali ni..nnti saya citer sal Induksi saya lak..selamat menunggu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini