4 Mei 2011

Karipap Karipap Cinta

04 Mei 2011
08.00 pm


di iringi lagu Hanyut nyanyian AbgNgah Aku  secara akustik~Faizal Tahir (ngef3x)


lau sebut sal karipap mesti anda semua akan terbayang kan ini ;



nyum..nyum..

tapi, karipap ni xberkaitan pun dengan tajuk aku di atas 
(harap maklum) apa yang aku nak bercerita di sini adalah sal ;


inilah yang aku nak habaq kat korang semua

aku pi satu bookstore daerah Klang bebaru ini..apa yang buat aku teruja nak ke bookstore berkenaan adalah kerana aku agak terpikat dengan salah satu Novel karya Nazri M Annuar..da di cetak beberapa kali (membuktikan yang buku ini amat digemari)so, masuk2x je kedai..ternampak teros buku ini (kerana beliau di letakkan di Rak Promosi)tu pun da tinggal beberapa je..sangat laku yer..Tahniah kepada penulis..

apa yang buat aku nak tergelak sal buku ni..memula baca da gelak sorang-sorang sampai Tomei memandang serong pada aku..ish, janganlah pandang camtu sayang...malu la mummy.. *blushing*~bahasa yang di gunakan amatlah sempoi dan bersahaja..ibarat kita sedang berborak dengan kawan ajer bahasa nya..tidak terlalu skema kot !!

aku xnak ulas sal citer ni sbb lau aku ulas, korang baca da xsuspen lah..tp pape pun, korang bacalah..xrugi pun malah akan buat korang gelak sensorang..percayalah !!aku nak baca buku lain lak pas ni.tp, selang beberapa hari aku ase nak baca semula buku ni..ha ha ** gelak guling-guling**

sila lah yer..xmahal pun..hanya RM 14.00 sahaja sebuah..

1 ulasan:

  1. aslmkm..akk dh bce buku ni...mmg lwk dn ksungguhan sang lelaki..dgr kte nk difilemkn....tpi x ingt bce kt mne...:-)

    BalasPadam

Komen sana Komen sini