11 Mei 2011

~Muhasabah Cintaku~

11/05/2011 bersamaan dengan 7 Jamadilakhir 1432H
11.30 am
~sambil iringan lagu Opick - Taubat ~

Taubat

Wahai Tuhan jauh sudah
Lelah kaki melangkah
Aku hilang tanpa arah
Rindu hati sinarmu

Wahai Tuhan aku lemah
Hilang terumur noda
Hapuskanlah terangilah
Jiwa hitam di jalanku

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya Engkau
Sang maha pengampun dosa

Ya robbi, izinkanlah aku
kembali kepadamu
Meski mungkin takkan sempurna
aku sebagai hambaMu

Berikanlah aku 
kesempatan waktu
aku ingin kembali..
kembali.........

dan meski aku tak layak
sejud padamu
dan sungguh tak layak...aku


Umm, aku sangat syahdu dengar melodi dan lirik lagu ni..betol-betol menyentuh sanubari aku, Ya Allah...aku teramat merindui Nur HidayahMu..sinar RahmatMu..semoga di beri keberkatan 

1 ulasan:

Komen sana Komen sini