20 Mei 2011

~dedicated LAGU KITA buat Abg~

20/05/2011
Jumaat - sangat LONELY

tertouching bila dengar lagu ni dalam kereta bebaru ni..lagu ni sangat menyentuh perasaan aku..apa yg Aizat yg cuba sampaikan dalam lagu ini sama dengan apa yang aku nak sampaikan RINDU pada Encik Suami yang masih di PULAPOL..

aku tau, lau aku tujukan lagu ni kat sini pun, hanya korang yg baca blog ni je dengar - sepert yg Aizat kata lah...-walau berjuta mendengar, lagu ini hanyalah untukmu- yes, lagu ini saya tujukan khas untuk awk Encik Mustazar Abdullah..hanya untuk kamu..(nnti abg da terlepas dr Gua tu, org nak abg dengar jugak lagu ni)

Well, lagi wat aku tertouching adalah kerana saat aku taip ni, aku sedang DEMAM..OMG..ye, DEMAM..demam keseorangan di rumah wat aku sentiasa mengalirkan airmata..mana tak nya, nobody concern !! lau dia ada mmg dia adalah manusia yg paling kalut n worried..owh, aku sangat rindukan saat itu..Sungguh..amat rindukan dia.. T T..

thanx kepada sahabat2x adeno Family yg sangat2x concern..walaupun kita xpernah bersua (kecuali Ucu Zura)sy amat terasa yg u all semua baik2x belaka..kamulah family saya (sbb kita senasib kan)uhuk2x (batok mak nenek)

kepada sahabat yang mana yang tersayang adalah PIT, harap bersabar menunggu tika dan masa utk bersua muka yer..kami doakan yg u all dapat jumpa nnti..

thanx to my Auntie, Maklang yg bawak saya jalan2x pada hari Wesak bebaru ni..thanx to cousin yg chumell2 dan hensem ~ Nabeel, Nadrah, Marjana & Ishraf..thanx sangat2x..

umm, k la..babai T T

1 ulasan:

  1. Diah, jom follow blog akak.. ;)

    www.ejenjajamirza.blogspot.com

    BalasPadam

Komen sana Komen sini