6 Februari 2015

Peminat Hello Kitty !! yeay

Kenapa ek Hello Kitty ni comel & kiut sangat ?
sehingga aku terjebak meminati karakter ini..
dengan kiut & comelnye, dengan warna pinknye, dengan banyak patternye, wat aku gila mengumpul.. hahahaha (naseb la suami melayan & kadang2x support jugak tolong belikan dikala bini guling-guling nak kan Hello Kitty Stuff) miahahahaha...

aku pun tak hingat bila aku start minat Hello Kitty nih, tapi rasa dah lama cuma x obses mcm skang.  yela, dulu zaman skolah xde duit sangat nak membeli belah then Hello Kitty Stuff pun macam terhad, xbanyak pilihan dan ianya sangat mahal zaman aku mude remaje dulu,  sekarang da kerje, da ada duit sendiri n byk pilihan serta harga berpatutan, dapatlah mengumpul sesikit.

aku banyak beli barang-barang Hello Kitty ni kat GM Klang, My One Shop dan Online (Hello Kitty Buyers & Seller ) dan macam-macam lagilah.  ada jugak di hadiahkan oleh keluarga dan kawan-kawan.  depa dah tau da aku minat apa.. nampak Hello kitty agaknye nampak muka aku.. miahaahaha...

bagi aku, ianya satu kepuasan bila aku dapat kumpul karakter yang aku minat dr zaman mude-mude dulu (zaman xmampu nak beli pape kan).  kalo aku ada anak pmpuan mesti pinky2x dia aku kerjakan.. ngef3x.. InshaAllah - Amin... Kalo anak lelaki idaklew aku wat camtu..

ni antara yang aku kumpul.. ada lagi aku xsnap gambo..

di persembahakan untuk tatapan 18 tahun keatas sahaja.. yang bawah 18 tahun kebawah make sure dapat sokongan moral dari ibu bapa kalian ye... bajet !!!










tadaaaaa - sekian terima kasih ~

1 ulasan:

  1. Dah tua ni..baru aku minat hello kitty..jumpa catatan ni haha.

    BalasPadam

Komen sana Komen sini