24 Ogos 2011

Pre - Riang Raya Seroja 2011


Teng Teng Teng...
24 Ramadhan 1432

Salam semua pembaca Blog aku..ades agak berhabuk suda blog ni sebab kemalasan tahap dewa aku nak menghapdate beliau..bukan hape..xde idea la nak cite mende..nak cite sal g jenjalan da lama x g jenjalan,,huah2x..so, sempena nak sambut ketibaan syawal, aku citer la sesikit sal mende ni ek..

seperti yang kome semua sedia maklum, Hari Raya Aidilfitri jatuh pada 30 Ogos 2011 hari Selasa..pejam celik pejam celik da xlama da nak raya..tggal beberapa hari je lagi..apa persiapan kome semua? aku xde wat persiapan pape pun sebab raya kali ni tanpe suami di sisi..ades..tp masih berharap agar ada keajaiban dia dapat balik..nak cium tangan dia..ades..


tp, apa yg best nak sambut raya ni, Opis aku wat pre-raya...sesi fotografi..memasing cun2x + hensem2x belake la..hehehehehe..aku malas nak cite panjang sbb mende reraya ni leh wat aku hiba pun ade sebab aku ndak balik kg la..so..silakan menonton

Tarikh Shoot  :  12 Ramadhan 1432 - 12 Ogos 2011 (jumaat)
Tempat :  Perkarangan Kolej Seroja
Tema : Rayeeeeeeeeeeee



Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin
1432H

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini