17 Jun 2011

Terima Kasih

17 Jun 2011
09.15 pm
Jumaat yang penuh BARAQAH

Alhamdulillah, masih di beri NAFAS & NYAWA utk aku bernafas di muka bumi milikNya ini..dengan lafaz ALHAMDULILLAH, aku memanjat syukur kepadaMu ya Allah di atas NIKMAT hidup yang diberikan..Aku mohon kepadaMu semoga sentiasa memberi aku Nur HidayahMu untuk aku terus menuju jalanMu..InsyaAllah..

Ya Allah Ya Rahman ~
terima kasih kerana menemukan jodoh hambaMu ini dengan insan yang bernama Mustazar Abdullah, sesungguhnya aku amat bersyukur dikurniakan suami yang mampu membimbing aku menuju ke jalanMu Ya Allah..terima kasih..

Semoga aku dapat harungi segala onak ranjau hidup berumahtangga dan harungi ujian yang Allah berikan kepada aku..sesungguhnya Allah menguji kepada hamba yang disayangi..Amin ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sana Komen sini